UAB „Artis consorcium“, įgyvendina ES struktūrinėmis lėšomis finansuojamą projektą Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-0034 „E. komercijos modelio diegimas UAB „Artis consorcium“. Bendra projekto vertė – 53 330,00 Eur, iš kurių 39 997,50 Eur sudaro Europos regioninės plėtros fondo lėšos.
Parama projekto įgyvendinimui suteikta pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų COVID-19 pandemijos sukeltai krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas aplinką tausojančiam, skaitmeniniam ir tvariam ekonomikos atsigavimui“ Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“. Projektas yra finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. Finansuojama kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.
UAB „Artis consorcium“ – tai renginių organizavimo paslaugas teikianti įmonė. Pagrindinės veiklos kryptys: renginių įmonėms, konferencijų ir seminarų, privačių švenčių, viešų renginių organizavimas.
Įmonė siekia teikti aukščiausios kokybės paslaugas bei pasiūlyti sprendimus, apimančius įvairaus dydžio projektus. Vienos labiausiai besiplečiančių įmonės paslaugų – tai teminių renginių organizavimo paslaugos pagal klientų poreikius.
Iki šiol įmonė savo produktus pardavinėjo tik tiesioginiu būdu, tačiau neturėdama galimybės valdyti verslo sandorių el. būdu (t.y. vykdyti produktų užsakymus elektroninėse prekybos platformoje), ribojo potencialių klientų ratą ir tuo pačiu įmonės pajamų augimą.
Įmonė, siekdama padidinti konkurencingumą, pritraukti daugiau klientų ir efektyviau juos aptarnauti, labiau išplėsti pardavimus, nusprendė skaitmenizuoti pardavimo procesus ir pardavinėti savo produktus naudojantis elektroninės komercijos sprendimais.
Šis projektas inovatyvus tuo, kad bus kuriama elektroninės prekybos platforma, panaudojant pažangiausias informacines technologijas, suteikiančias naujas galimybes inovatyviam produktų pardavimui.
Įgyvendintas projektas leis įmonei efektyviau pardavinėti savo produktus, užtikrins greitesnį ir kokybiškesnį klientų aptarnavimą, sutrumpėjęs produktų pardavimo laikas leis aptarnauti daugiau klientų, tai užtikrins įmonės pajamų augimą.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis 2022 m. vasario – gruodžio mėn.